Вопросы-ответы Интервью Все записи

1

Хорольська Хорольська Тема: Хорольська МДПІ інформує
       Українська податкова міліція виступила з ініціативою створення  «фінансового Інтерполу»
Українська податкова міліція ініціює створення спеціального форуму – органу оперативної співпраці між службами фінансових розслідувань різних країн. Про це заявив Перший заступник Голови ДПС України – начальник податкової міліції Андрій Головач під час Міжнародної конференції «Спільні зусилля компетентних органів країн Східної і Західної Європи у боротьбі з фінансовими (податковими) злочинами», яка відбувається в рамках одеського саміту податкових міліцій.
«У разі підтримки нашої ініціативи, ми поставимо питання про створення робочої групи, яка якомога швидше напрацює принципи та інструменти такого форуму. По суті, він має стати своєрідним фінансовим Інтерполом, який зведе нанівець міжнародну економічну злочинність», - заявив напередодні конференції Андрій Головач.
Раніше повідомлялося, що Україна також ініціюватиме створення міжнародної електронної база даних економічних злочинців.
Нагадаємо, що з 20 по 21 вересня в Одесі проходив 14-те засідання Координаційної ради керівників органів податкових (фінансових) розслідувань країн СНД (КРОПР), яку очолив Перший заступник Голови ДПС України – начальник податкової міліції Андрій Головач
КРОПР є органом галузевого співробітництва, що здійснює координацію діяльності компетентних відомств держав Співдружності. КРОПР виступає організаційною формою, яка забезпечує взаємодію у сфері виявлення, попередження та припинення економічних і податкових злочинів, реалізації політики забезпечення економічної безпеки.
Цей орган було створено у жовтні 1999 року.

За матеріалами УПМ ДПС у Полтавській області

15 октября 2012

Хорольська Хорольська Тема: Хорольська МДПІ інформує
            Розпорядок роботи Хорольської міжрайонної державної податкової          інспекції Полтавської області Державної податкової служби
Початок робочого дня о 9 год. 00 хв., перерва на обід з 13 год. 00 хв. до 14 год. 00 хв.,
закінчення робочого дня о 18 год. 15 хв., у п'ятницю - о 17 год. 00 хв.;
напередодні святкових і неробочих днів тривалість роботи скорочується на одну годину.

27 сентября 2012

Хорольська Хорольська Тема: Хорольська МДПІ інформує
                                                ПОРЯДОК
проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців
Загальні положення
1. Відповідно до цього Порядку проводиться конкурсний відбір на заміщення вакантних посад державних службовців третьої - сьомої категорій (далі - конкурс), крім випадків, коли законами України встановлено інший порядок заміщення таких посад.
2. Конкурс на заміщення вакантної посади державного службовця повинен забезпечувати конституційне право рівного доступу до державної служби громадян України.
3. Для проведення відбору кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців наказом (розпорядженням) керівника відповідного державного органу, який здійснює призначення на посаду державного службовця, утворюється конкурсна комісія у складі голови  і членів комісії. Очолює конкурсну комісію заступник керівника державного органу. До складу конкурсної комісії входять представники кадрової та юридичної служб, а також окремих структурних підрозділів апарату державного органу.
4. У державному органі з нечисленним апаратом (до п'яти осіб) конкурс може проводитися керівником цього органу або конкурсною комісією органу вищого рівня.
5. Переведення на рівнозначну або нижчу посаду в одному державному органі, а також просування по службі державних службовців, які зараховані до кадрового резерву чи успішно пройшли стажування у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, може здійснюватися без конкурсного відбору.
                                                               Умови проведення конкурсу
1. Умови проведення конкурсу в окремому державному органі відповідно до цього Порядку визначаються його керівником, який призначає на посади та звільняє з посад державних службовців.
Рішення про проведення конкурсу приймається керівником органу за наявності вакантної посади державного службовця.
2. До участі у конкурсі не допускаються особи, які:
визнані в установленому порядку недієздатними;
мають судимість, що є несумісною із зайняттям посади державного службовця;
у разі прийняття на службу будуть безпосередньо підпорядковані або підлеглі близьким особам;
позбавлені права займати відповідні посади в установленому законом порядку на визначений термін;
в інших випадках, установлених законами.
3. Особи, які подали необхідні документи до державного органу для участі у конкурсі, є кандидатами на зайняття вакантної посади державного службовця (далі - кандидати).
4. Конкурс проводиться поетапно:
1) публікація оголошення державного органу про проведення конкурсу в пресі або поширення його через інші засоби масової інформації;
2) прийом документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсі, та їх попередній розгляд на відповідність встановленим кваліфікаційним вимогам до відповідного рівня посади;
3) проведення іспиту та відбір кандидатів.
Оголошення про конкурс
1. Державний орган, у якому проводиться конкурс, зобов'язаний опублікувати оголошення про проведення конкурсу в пресі або поширити його через інші офіційні засоби масової інформації не пізніше ніж за місяць до початку конкурсу та довести його до відома працівників органу, в якому оголошується конкурс.
2. В оголошенні про проведення конкурсу повинні міститися такі відомості:
1) найменування державного органу із зазначенням його місцезнаходження, адреси та номерів телефонів;
2) назви вакантних посад із зазначенням, що додаткова інформація щодо основних функціональних обов'язків, розміру та умов оплати праці надається кадровою службою;
3) основні вимоги до кандидатів, визначені державним органом згідно з типовими професійно-кваліфікаційними характеристиками посад державних службовців;
4) термін прийняття документів (протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу).
В оголошенні може міститися додаткова інформація, що не суперечить законодавству про державну службу.
3. При заміщенні вакантних посад, призначення на які відповідно до законів, актів Президента України та Кабінету Міністрів України здійснюється за іншою процедурою, а також у разі прийняття керівником рішення про призначення осіб згідно з пунктом 5 цього Порядку в межах одного державного органу конкурс не оголошується.
Прийом та розгляд документів на участь у конкурсі
1. Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії державного органу, в якому проводиться конкурс, такі документи:
заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на державну службу та проходження державної служби;
заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння наукового ступеня або вченого звання, засвідчені нотаріально чи в іншому встановленому законодавством порядку;
відомості про майно, доходи, витрати, зобов'язання фінансового характеру, в тому числі за кордоном, наявність у себе та близьких осіб корпоративних прав;
копію першої та другої сторінок паспорта громадянина України, засвідчену кадровою службою;
довідку про стан здоров'я;
письмову згоду на проведення спеціальної перевірки.
Особи, які працюють у державному органі, де оголошено конкурс, і бажають взяти у ньому участь, зазначених документів до заяви не додають.
2. Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).
3. Забороняється вимагати відомості та документи, подання яких не передбачено законодавством.
4. Кадрова служба державного органу перевіряє подані документи на відповідність їх встановленим вимогам щодо прийняття на державну службу, передбаченим для кандидатів на посаду державного службовця.
5. Особи, документи яких не відповідають встановленим вимогам, за рішенням голови конкурсної комісії до конкурсу не допускаються, про що їм повідомляється кадровою службою з відповідним обґрунтуванням. Якщо кандидат наполягає на участі у конкурсі за даних обставин, він допускається до конкурсу, а остаточне рішення приймає конкурсна комісія.
6. Особа, яка подала недостовірні відомості, до участі в конкурсі не допускається.
7. Подані документи і матеріали конкурсної комісії зберігаються у кадровій службі.
Проведення іспиту та відбір кандидатів
1. Іспит проводиться конкурсною комісією державного органу, в якому оголошено конкурс, з метою об'єктивної оцінки знань і здібностей кандидатів на посаду державних службовців.
2. Кадрова служба за погодженням з головою конкурсної комісії визначає дату проведення іспиту та повідомляє кандидатів про місце і час його проведення.
3. Під час іспиту перевіряються знання Конституції України, Законів України 'Про державну службу' та 'Про засади запобігання та протидії корупції', а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідного державного органу та структурного підрозділу.
4. Загальний порядок проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців розробляється Головдержслужбою разом з Українською Академією державного управління при Президентові України.
5. Порядок проведення іспиту у державному органі та перелік питань на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень цього державного органу та його структурних підрозділів затверджується керівником органу, в якому проводиться конкурс, відповідно до цього Порядку та Загального порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців.
6. Кандидати, які не склали іспит, не можуть бути рекомендовані конкурсною комісією для призначення на посаду.
7. Конкурсна комісія на підставі розгляду поданих документів, результатів іспиту та співбесіди з кандидатами, які успішно склали іспит, на своєму засіданні здійснює відбір осіб для зайняття вакантних посад державних службовців.
8. Інші кандидати, які успішно склали іспит, але не були відібрані для призначення на посади, у разі їх згоди, за рішенням конкурсної комісії можуть бути рекомендовані для зарахування до кадрового резерву в цьому державному органі і протягом року прийняті на вакантну рівнозначну або нижчу посаду без повторного конкурсу.
Якщо за результатами конкурсу не відібрано жодного з кандидатів для призначення на посаду, конкурсна комісія не може рекомендувати цих кандидатів до кадрового резерву.
Якщо жоден з кандидатів не рекомендований конкурсною комісією для зайняття вакантної посади державного службовця, оголошується повторний конкурс.
9. Засідання конкурсної комісії вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менше ніж 2/3 її складу.
10. Рішення комісії приймається простою більшістю голосів присутніх на її засіданні членів конкурсної комісії. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови комісії.
У рішенні комісії, що подається керівнику державного органу, обов'язково зазначаються пропозиції щодо призначення конкретного кандидата на вакантну посаду державного службовця та визначаються кандидатури для зарахування до кадрового резерву.
11. Засідання конкурсної комісії оформляється протоколом, який підписується всіма присутніми на засіданні членами комісії і подається керівникові не пізніше ніж через два дні після голосування. Кожний член комісії може додати до протоколу свою окрему думку.
12. Конкурсна комісія повідомляє кандидатів про результати конкурсу протягом трьох днів після його завершення.
13. Рішення про призначення на посаду державного службовця та зарахування до кадрового резерву приймає керівник державного органу на підставі пропозиції конкурсної комісії протягом місяця з дня прийняття рішення конкурсною комісією.
14. Рішення конкурсної комісії може бути оскаржене керівнику відповідного державного органу протягом трьох днів після ознайомлення з цим рішенням.
15. Рішення керівника державного органу може бути оскаржене у порядку, визначеному законодавством.

27 сентября 2012

Хорольська Хорольська Тема: Хорольська МДПІ інформує
3.1. Інформація про організаційну структуру, місію, функції, повноваження, основні завдання, напрями діяльності та фінансові ресурси (структура та обсяг бюджетних коштів, порядок та механізм їх витрачання)
3.1.1. Місія (головна мета діяльності) Хорольської міжрайонної державної податкової інспекції Полтавської області Державної податкової служби
Головна мета діяльності Хорольської міжрайонної державної податкової інспекції Полтавської області Державної податкової служби   полягає у здійсненні контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платежів), а також неподаткових доходів, установлених законодавством.
3.1.2. Відповідно до Закону України 'Про державну податкову службу в Україні'
Хорольська міжрайонна державна податкова інспекція Полтавської області Державної податкової служби виконує такі функції:
1. здійснює контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати податків, інших платежів;
2. забезпечує облік платників податків, правильність обчислення і своєчасність надходження податків, інших платежів, а також здійснює реєстрацію фізичних осіб – платників податків та інших обов’язкових платежів;
3. контролює своєчасність подання платниками податків податкових декларацій, розрахунків та інших документів, пов’язаних з обчисленням податків, інших платежів, а також перевіряє достовірність цих документів щодо правильності визначення об’єктів оподаткування і обчислення податків, інших платежів;
4. забезпечує облік надходжень податків, інших платежів;
5.здійснює у межах повноважень контроль за законністю валютних операцій, додержанням порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги) у встановленому законом порядку, за наявністю свідоцтв про державну реєстрацію суб’єктів господарювання, ліцензій на провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відповідно до закону, з наступною передачею матеріалів про виявлені порушення органам, що видають ці документи, за наявністю торгових патентів;
6.веде облік векселів, що видаються суб’єктами господарювання при здійсненні операцій з давальницькою сировиною у зовнішньоекономічних відносинах, та подає щомісяця інформацію про це місцевим органам державної статистики; здійснює контроль за погашенням векселів; видає суб’єктам господарювання дозволи на відстрочення оплати (погашення) векселів із зазначених операцій;
7. забезпечує застосування та своєчасне стягнення сум фінансових (штрафних) санкцій, передбачених законодавчими актами України за порушення податкового законодавства, а також стягнення адміністративних штрафів за порушення податкового законодавства, допущені посадовими особами підприємств, установ, організацій та громадянами;
8. аналізує причини та оцінює дані про факти порушень податкового законодавства;
9. проводить перевірки фактів приховування і заниження сум податків, інших платежів у порядку, установленому законом;
10. за дорученням спеціальних підрозділів по боротьбі з організованою злочинністю проводить перевірки своєчасності подання та достовірності документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків, інших платежів у порядку, установленому законом;
11. передає відповідним правоохоронним органам матеріали за фактами правопорушень, за які передбачено кримінальну відповідальність, якщо їх розслідування не належить до компетенції податкової міліції;
12.подає до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про визнання угод недійсними і стягнення в дохід держави коштів, одержаних ними за такими угодами, а в інших випадках – коштів, одержаних без установлених законом  підстав, а також про звернення стягнення на активи платника податків у рахунок погашення його податкового боргу;
13. здійснює контроль та вживає заходів щодо погашення податкового боргу, а також інших платежів, контроль за якими покладено на органи ДПС;
14. проводить роботу, пов’язану з виявленням, обліком, оцінкою та реалізацією у встановленому законом порядку безхазяйного майна, майна, що перейшло за правом успадкування до держави, скарбів і конфіскованого майна;
15. контролює дотримання виконавчими комітетами сільських і селищних рад порядку прийняття і обліку податків, інших платежів від платників податків, своєчасність і повноту перерахування цих сум до бюджету;
16. забезпечує об’єктивний, всебічний і своєчасний розгляд звернень громадян, підприємств, установ і організацій з питань оподаткування та, в межах своїх повноважень, з питань валютного контролю, а також скарг на дії посадових осіб ДПІ в порядку, установленому законом, здійснює апеляційні процедури узгодження податкових зобов’язань;
17. подає відповідним фінансовим органам та органам Державного казначейства України звіти про надходження податків, інших платежів;
18. здійснює контроль за наявністю марок акцизного збору на пляшках (упаковках) з алкогольними напоями і на пачках (упаковках) тютюнових виробів під час їх транспортування, зберігання і реалізації;
19.здійснює контроль за дотриманням суб’єктами господарювання, які здійснюють роздрібну торгівлю тютюновими виробами, максимальних роздрібних цін на тютюнові вироби, установлених виробниками або імпортерами таких тютюнових виробів;
20.здійснює контроль за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та ліцензуванням діяльності суб’єктів господарювання з роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами;
21.здійснює безпосередньо на підприємствах, що виробляють спирт, постійний контроль за дотриманням законодавства з питань виробництва та обігу спирту, установленого порядку сплати акцизного збору, уживає заходів щодо недопущення незаконного виробництва та реалізації спирту;
22.здійснює контроль за дотриманням установленого порядку обліку, зберігання, відпуску та транспортуванням горілки та лікеро-горілчаних виробів та сплати акцизного збору, уживає заходів щодо недопущення незаконного виробництва та реалізації горілки та лікеро-горілчаних виробів;
23. надає відповіді на запити платників податків з додержанням вимог, установлених Законом України „Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” та іншими законами України;
24. забезпечує у межах своїх повноважень охорону державної таємниці в ДПІ, а також захист інформації з обмеженим доступом шляхом здійснення організаційно-правових, інженерно-технічних та криптографічних заходів;
25.приймає і реєструє заяви, повідомлення та іншу інформацію про злочини і правопорушення, розслідування та виявлення яких віднесені до компетенції ДПІ, проводить у встановленому порядку перевірку зазначених у них відомостей, приймає щодо них передбачені законом рішення;
26.здійснює розшук платників податків, які ухиляються від сплати податків, інших платежів;
27.забезпечує безпеку працівників ДПІ, їх захист від протиправних посягань, пов’язаних з виконанням службових обов’язків;
28. проводить відповідно до закону оперативно-розшукову діяльність, здійснює провадження  за протокольною формою досудової підготовки матеріалів, а також проводить дізнання та досудове слідство в межах компетенції, уживає заходів до відшкодування заподіяних державі збитків;
29.виявляє причини й умови, що сприяли вчиненню злочинів та інших правопорушень у сфері оподаткування, уживає заходів щодо їх усунення;
30.запобігає корупції та іншим службовим правопорушенням працівників ДПІ;
31.збирає, аналізує та узагальнює інформацію щодо порушення податкового законодавства, прогнозує тенденції розвитку негативних процесів кримінального характеру, пов’язаних з оподаткуванням;
32.здійснює заходи щодо протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом;
33. здійснює заходи з упровадження та супроводження інформаційної системи автоматизованих робочих місць, інших засобів автоматизації та комп’ютеризації робіт ДПІ;
       34.здійснює інші функції, необхідні для виконання покладених на ДПІ завдань.
3.1.3.  Основні завдання органів державної податкової служби
здійснення контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних  цільових фондів податків і зборів (обов’язкових платежів), неподаткових платежів, установлених законодавством (далі – податки, інші платежі), а також за додержанням законодавства з питань регулювання виробництва і обігу спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів;
здійснення контролю за погашенням податкового боргу, а також інших платежів, контроль за якими покладено на органи ДПС;
здійснення у межах своїх повноважень контролю за обліком, зберіганням, оцінкою та реалізацією конфіскованого та іншого належного державі майна;
формування та ведення Державного реєстру фізичних осіб – платників податків та інших обов’язкових платежів та Єдиного банку даних про платників податків – юридичних осіб;
роз’яснення законодавства з питань оподаткування серед платників податків, інших платежів (далі – платники податків);
запобігання злочинам та іншим правопорушенням, віднесеним законом до компетенції податкової міліції, їх виявлення, розкриття, припинення, розслідування та провадження у справах про адміністративні правопорушення;
            запобігання корупції в органах ДПС та виявлення її фактів;
забезпечення безпеки діяльності працівників органів ДПС, захисту їх від протиправних посягань, пов'язаних з виконанням службових обов'язків;
розшук платників податків, які ухиляються від сплати податків, інших платежів.
3.1.4.Фінансові ресурси (структура та обсяг бюджетних коштів, порядок та механізм їх витрачання)
Стаття 28. Доступність інформації про бюджет
         1. Інформація про бюджет оприлюднюється відповідно до вимог, визначених цим Кодексом.
Міністерство фінансів України забезпечує оприлюднення:
1) проекту закону про Державний бюджет України;
2) закону про Державний бюджет України з додатками, які є його невід'ємною частиною;
3) інформації про виконання Державного бюджету України за підсумками місяця, кварталу та року;
4) інформації про виконання зведеного бюджету України;
5) іншої інформації про виконання Державного бюджету України.
Звітність про виконання Державного бюджету України подається у порядку, визначеному статтями 59 - 61 цього Кодексу. При цьому квартальна та річна звітність про виконання Державного бюджету України розміщується на офіційному сайті Державної казначейської служби України.
         2. Проект закону про Державний бюджет України підлягає обов'язковій публікації в газеті 'Урядовий кур'єр' не пізніше ніж через сім днів після його подання Верховній Раді України.
         3. Інформація про виконання державного (місцевого) бюджету має містити показники відповідного бюджету за загальним та спеціальним фондами про доходи (деталізовано за видами доходів, які забезпечують надходження не менше 3 відсотків загального обсягу доходів відповідного бюджету) та про видатки і кредитування (деталізовано за групами функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету), а також показники про стан державного (місцевого) боргу та надання державних (місцевих) гарантій. Такі показники наводяться порівняно з аналогічними показниками за відповідний період попереднього бюджетного періоду із зазначенням динаміки їх зміни.
        4. Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністрації, органи місцевого самоврядування забезпечують публікацію інформації про місцеві бюджети, в тому числі рішень про місцевий бюджет та квартальних звітів про їх виконання. Рішення про місцевий бюджет має бути оприлюднене не пізніше ніж через десять днів з дня його прийняття у газетах, визначених Верховною Радою Автономної Республіки Крим, відповідними місцевими радами.
       5. Інформація про виконання Державного бюджету України та місцевих бюджетів (крім бюджетів сіл і селищ) підлягає обов'язковій публікації не пізніше 1 березня року, що настає за роком звіту: Державного бюджету України - в газетах 'Голос України' та 'Урядовий кур'єр'; місцевих бюджетів - у газетах, визначених Верховною Радою Автономної Республіки Крим, відповідними місцевими радами.
Міністерство фінансів України до 20 березня року, що настає за звітним, здійснює публічне представлення звіту про виконання Державного бюджету України за попередній бюджетний період, в якому беруть участь уповноважені представники Комітету Верховної Ради України з питань бюджету, Рахункової палати. Інформація про час і місце публічного представлення публікується разом із звітом про виконання Державного бюджету України.
Головні розпорядники коштів державного бюджету до 15 березня року, що настає за звітним, здійснюють публічне представлення та публікацію інформації про бюджет за бюджетними програмами та показниками, бюджетні призначення щодо яких визначені їм законом про Державний бюджет України, відповідно до вимог та за формою, встановленими Міністерством фінансів України.
Представлена інформація за кожною бюджетною програмою має містити відомості про результативні показники її виконання (у разі складання паспорта бюджетної програми відповідно до встановлених вимог).
Разом з інформацією про бюджет головні розпорядники бюджетних коштів публікують оголошення про час та місце проведення публічного представлення такої інформації.
Публічне представлення інформації про виконання місцевих бюджетів (крім бюджетів сіл і селищ) відповідно до показників, бюджетні призначення щодо яких затверджені рішенням про місцевий бюджет, здійснюється до 20 березня року, що настає за звітним. Інформація про час і місце публічного представлення такої інформації публікується разом з інформацією про виконання відповідних бюджетів.
Публічне представлення інформації про виконання бюджету села, селища здійснюється у порядку, визначеному відповідною місцевою радою.

27 сентября 2012

Хорольська Хорольська Тема: Хорольська МДПІ інформує
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України
28.04.2012  № 511

Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
17 травня 2012 р.
за № 786/21099

                                   ТИПОВИЙ ПОРЯДОК
організації роботи та взаємодії між структурними підрозділами органів державної податкової служби при підготовці відповідей на запити про отримання публічної інформації

I. Загальні положення

1.1. Цей Типовий порядок визначає механізм взаємодії між структурними підрозділами Державної податкової служби України (далі - ДПС України), Департаментом контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, Інформаційно-довідковим департаментом ДПС України, Департаментом розвитку та модернізації ДПС України, а також між структурними підрозділами територіальних органів ДПС України (далі - структурні підрозділи органів ДПС України) щодо забезпечення доступу до публічної інформації.

1.2. Цей Типовий порядок регламентує процедуру приймання, опрацювання, реєстрації та розгляду запитів про отримання публічної інформації фізичних, юридичних осіб, об’єднань громадян без статусу юридичної особи (далі - запитувачі), а також надання інформації, яка отримується або створюється ДПС України, територіальними органами ДПС України у процесі здійснення ними своїх повноважень або перебуває у їх володінні.

1.3. Цей Типовий порядок розроблено з урахуванням положень Закону України „Про доступ до публічної інформації” (далі - Закон), Указу Президента України від 05 травня 2011 року № 547 „Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації”.

1.4. Запит про отримання публічної інформації - це прохання запитувача до розпорядника інформації надати публічну інформацію, яка перебуває у його володінні (далі - запит на інформацію).

Запит на інформацію може бути індивідуальним або колективним.

Запити на інформацію можуть подаватися в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою) на вибір запитувача.

1.5. Розпорядниками інформації є: ДПС України, ДПС в Автономній Республіці Крим, містах Києві та Севастополі, областях, округах, державні податкові інспекції у районах, містах (крім міст Києва та Севастополя), районах у містах, міжрайонні та об’єднані державні податкові інспекції, а також спеціалізовані державні податкові інспекції (далі - органи ДПС України).

Органи ДПС України:

є розпорядниками інформації, що отримана або створена у процесі здійснення ними своїх повноважень та перебуває у їх володінні і відображена та задокументована будь-якими засобами й на будь-яких носіях;

не є розпорядниками інформації за запитами на інформацію стосовно:

інформації інших державних органів України, органів влади інших держав, міжнародних організацій;

інформації, яка може бути отримана шляхом узагальнення, аналітичної обробки даних або потребує створення в інший спосіб.

1.6. Організацію та координацію роботи з надання публічної інформації, в тому числі попереднє опрацювання, аналіз, систематизацію, консультації під час оформлення запитів на інформацію, а також контроль за виконанням структурними підрозділами відповідного органу ДПС України вимог Закону здійснює структурний підрозділ або відповідальна посадова особа органу ДПС України, що організовує доступ до публічної інформації (далі - Суб'єкт координації).

1.7. Відповідальність за забезпечення розгляду запитів на інформацію покладається на керівника, першого заступника (заступника) керівника відповідного органу ДПС України, який згідно з розподілом обов’язків здійснює координацію діяльності Суб'єкта координації (далі - Відповідальна посадова особа).

1.8. У разі відсутності Відповідальної посадової особи повноваження щодо забезпечення розгляду запитів на інформацію здійснюються посадовою особою, яка виконує її обов’язки.

1.9. Відповідальна посадова особа надає доручення усім структурним підрозділам відповідного органу ДПС України з питань розгляду запитів на інформацію.

1.10. Дія цього Типового порядку не поширюється на відносини щодо отримання інформації суб’єктами владних повноважень при здійсненні ними своїх функцій, а також на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом.

1.11. Норми цього Типового порядку поширюються на організацію роботи органів ДПС України при підготовці відповідей на запити на інформацію.

II. Реєстрація та опрацювання запитів на інформацію

2.1. Запити на інформацію, які:

2.1.1. Отримані електронною поштою на визначену електронну адресу, а також в усній формі особисто від запитувача у робочі дні згідно з правилами внутрішнього трудового розпорядку, приймаються, розглядаються Суб'єктом координації з метою визначення належності запиту до публічної інформації та компетенції органів ДПС України, головного виконавця, співвиконавців та підготовки проекту резолюції;

2.1.2. Надійшли факсом чи поштою до структурного підрозділу, на який покладено функцію з приймання, реєстрації та обробки вхідної і вихідної кореспонденції (далі - Діловодна служба), невідкладно передаються Суб'єкту координації, який протягом одного дня визначає належність запиту до публічної інформації та компетенції органів ДПС України, головного виконавця, співвиконавців та готує проект резолюції.

2.2. Запити на інформацію, що надійшли засобами телефонного зв’язку, приймаються, оформлюються з урахуванням вимог частини п’ятої статті 19 Закону:

2.2.1. У ДПС України - працівниками Інформаційно-довідкового департаменту та у той самий робочий день передаються до Суб'єкта координації для розгляду та підготовки проекту резолюції у порядку, встановленому пунктами 2.1, 2.4, 2.5 цього розділу. У разі надходження запиту на інформацію після 18 години передача здійснюється до 12 години наступного робочого дня;

2.2.2. У територіальних органах ДПС України - Суб'єктом координації, яким готується проект резолюції у порядку, встановленому пунктами 2.1, 2.4, 2.5 цього розділу.

2.3. У разі якщо за результатом попереднього опрацювання запитів на інформацію Суб'єктом координації з'ясовується, що поданий запит не підпадає під дію статті 1 Закону, він передається для невідкладної реєстрації до Діловодної служби, якою:

2.3.1. Після реєстрації у журналі вхідних документів з присвоєнням індексу „зпі” запиту, що надійшов електронною поштою чи засобами телефонного зв’язку або факсом, документ передається до Суб'єкта координації, який протягом п'яти робочих днів готує відповідь інформаційного змісту з обґрунтуванням невідповідності такого запиту вимогам до запиту на інформацію, визначеним Законом;

2.3.2. Після реєстрації у журналі вхідних документів у загальному порядку запиту, що надійшов поштою, документ передається до структурного підрозділу, відповідального за його виконання, для підготовки відповіді у порядку і терміни, визначені законодавством України. До переліку виконавців обов’язково включається Суб'єкт координації, який протягом п’яти робочих днів готує відповіді інформаційного змісту з обґрунтуванням невідповідності такого запиту вимогам до запиту на інформацію, визначеним Законом, та повідомленням про розгляд листа у порядку і терміни, визначені спеціальними законами України.

У випадках, визначених у підпункті 2.3.1 цього пункту та у другому реченні абзацу першого цього підпункту, відповідь інформаційного змісту мають право підписувати: в ДПС України - керівник Суб’єкта координації або особа, що виконує його обов’язки; в ДПС в Автономній Республіці Крим, містах Києві та Севастополі, областях - начальники відділів забезпечення доступу до публічної інформації та звернень громадян.

2.4. Після підготовки проекту резолюції запити на інформацію надаються Відповідальній посадовій особі.

2.5. Після накладення Відповідальною посадовою особою резолюції запити на інформацію передаються до Діловодної служби для подальшої невідкладної реєстрації у журналі вхідних документів з присвоєнням індексу „зпі” шляхом створення реєстраційно-контрольних карток у встановленому порядку в автоматизованій системі електронного документообігу та передачі відповідальним за виконання структурним підрозділам.

2.6. Керівники структурних підрозділів органів ДПС України після одержання запитів на інформацію у той самий день визначають посадових осіб, відповідальних за надання інформації, та забезпечують внутрішній контроль за виконанням запитів.

III. Підготовка та надання відповідей на запити на інформацію

3.1. Структурні підрозділи органів ДПС України, у володінні яких перебуває запитувана інформація, надають у визначені Законом терміни достовірну, точну та повну інформацію за запитами на інформацію.

3.2. У проекті відповіді про розгляд запиту на інформацію обов’язково повинно міститись посилання на реквізити та джерело запиту.

3.3. Структурний підрозділ, відповідальний за виконання запиту на інформацію, готує відповідь у строки, визначені статтею 20 Закону.

3.4. У разі наявності у запиті на інформацію вимог надати публічну інформацію та/або розглянути звернення чи надати податкову консультацію відповідь надається у два етапи:

3.4.1. Публічна інформація надається у строки, визначені Законом;

3.4.2. Відповідь щодо розгляду звернення та/або надання податкової консультації надається у строки, визначені спеціальними законами України.

3.5. Проекти листів-відповідей на запити на інформацію, що готуються структурними підрозділами відповідного органу ДПС України, в обов’язковому порядку погоджуються з Суб'єктом координації у частині дотримання вимог Закону.

3.6. У разі надходження до органу ДПС України запиту на інформацію, якою він не володіє, але йому відомий її розпорядник, Структурний підрозділ, відповідальний за виконання запиту, супровідним листом за підписом Відповідальної посадової особи надсилає запит на інформацію належним розпорядникам у строки, передбачені частинами першою та другою статті 20 Закону, з одночасним повідомленням про це запитувача.

3.7. У разі надходження запиту на інформацію до структурного підрозділу органу ДПС України, який не володіє запитуваною інформацією, такий запит в одноденний строк з дня його отримання разом із відповідною службовою запискою повертається до Суб'єкта координації для зміни резолюції в порядку, визначеному пунктами 2.1, 2.4, 2.5 розділу II цього Типового порядку.

3.8. У разі надходження запиту на інформацію, яка перебуває у володінні двох або більше структурних підрозділів відповідного органу ДПС України, відповідальним виконавцем такого запиту є посадова особа, яка визначається у переліку резолюції першою. При цьому підготовка запитуваної інформації у структурних підрозділах відповідного органу ДПС України та надання відповідальному виконавцю здійснюються протягом двох робочих днів.

3.9. Якщо при надходженні запиту на інформацію відповідальний структурний підрозділ відповідного органу ДПС України з’ясовує, що частина запитуваної інформації належить до інформації з обмеженим доступом, а інша частина є загальнодоступною, відкрита інформація надається відповідно до законодавства України.

3.10. Інформація на запит надається з урахуванням вимог статті 21 Закону.

3.11. У разі якщо задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як 10 сторінок, запитувач зобов'язаний відшкодувати фактичні витрати на копіювання та друк.

3.12. Розмір фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, визначається у межах граничних норм, встановлених Кабінетом Міністрів України.

3.13. Керівники, перші заступники (заступники) керівників органів ДПС України забезпечують першочергове підписання листів-відповідей за результатами розгляду запитів на інформацію.

3.14. Контроль за виконанням доручень щодо розгляду запитів на інформацію здійснюється у встановленому в органах ДПС України порядку організації та здійснення системного автоматизованого контролю за виконанням документів.

3.15. Відправку електронною поштою відповідей на запити на інформацію здійснює Суб'єкт координації. У такому разі структурний підрозділ відповідного органу ДПС України, відповідальний за виконання запиту, в день реєстрації листа в Діловодній службі передає електронним носієм або засобами електронного зв’язку відповідь у форматі захищеного pdf або jpeg файла для подальшої відправки запитувачу.

3.16. Структурний підрозділ, який готує відповідь на запит на інформацію, надає Суб'єкту координації копію відповіді не пізніше наступного робочого дня після реєстрації.

IV. Забезпечення доступу до публічної інформації

4.1. Доступ до публічної інформації про діяльність органів ДПС України забезпечується шляхом:

1) систематичного та оперативного оприлюднення інформації:

в офіційних друкованих виданнях;

на офіційних веб-сайтах органів ДПС України у мережі Інтернет;

на інформаційних стендах у приміщеннях органів ДПС України;

будь-яким іншим способом.

2) надання інформації за запитами на інформацію.

4.2. Керівники структурних підрозділів органів ДПС України відповідно до функціональних повноважень забезпечують надання інформації, визначеної у частині першій статті 15 Закону, для невідкладного оприлюднення на офіційних веб-сайтах органів ДПС України, але не пізніше п’ятого робочого дня з дня затвердження документа.

V. Забезпечення унеможливлення несанкціонованого доступу інших осіб до наявної інформації про фізичну чи юридичну особу

5.1. Надання інформації за запитами на інформацію про фізичну чи юридичну особу здійснюється тільки на вимогу особи, якої вона стосується.

5.2. Контроль за недопущенням несанкціонованого доступу до наявної інформації про фізичну чи юридичну особу в процесі підготовки та надання відповідей на запити на інформацію покладається на керівника підрозділу, який готує відповідь.


Директор Департаменту
податкової, митної
політики та методології
бухгалтерського обліку                                                                                      М.О. Чмерук

27 сентября 2012

Хорольська Хорольська Тема: Хорольська МДПІ інформує
             ЗАТВЕРДЖЕНО                                                                                                                               наказ ДПС України
                                                                                                                                                     від  11.06.12 №492
                                             ПЕРЕЛІК
відомостей, що містять службову інформацію та яким присвоюється гриф обмеження доступу „Для службового користування' в органах державної податкової служби України

1.    Перевірочна робота
План-графік проведення документальних планових перевірок суб'єктів господарювання (протягом дії запланованих заходів).
Методичні рекомендації щодо складання плану-графіка проведення документальних планових перевірок суб'єктів господарювання.

Інформація, яка містить відомості про терміни та обсяги запланованих перевірочних заходів конкретних суб'єктів господарювання (до початку перевірки).
Інформація, яка містить відомості щодо фінансових операцій, що можуть бути пов'язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, надана Державною службою фінансового моніторингу України, а також запити і повідомлення ДПС України про хід і результати опрацювання таких відомостей.
Інформація, яка містить відомості про надання пільг з податку на прибуток по підприємствах військово-промислового комплексу, Міністерству оборони, МВС, СБУ.
Відомості щодо комплексної системи протидії тіньовому сектору економіки (без переліку підприємств та складу робочої групи).

2.    Відомості з питань технічного та криптографічного захисту інформації
Інформація, яка містить відомості про порядок виготовлення, облік та зберігання паролів, ключів та ідентифікаторів, які використовуються у комп'ютерних мережах, де обробляється податкова інформація, у тому числі інформація з обмеженим доступом, якщо вона не становить державної таємниці.
Відомості про стан і зміст апаратних та програмних засобів захисту інформації в органах державної податкової службі України, якщо вони не становлять державної таємниці.
Модель загроз об'єкта інформаційної діяльності, якщо вона не містить відомостей, що становлять державну таємницю.
Відомості про виділені приміщення (акти категоріювання, акти обстеження приміщень, перелік виділених приміщень в органі ДПС, список режимних об'єктів (виділених приміщень), що перебувають під охороною в органі ДПС).
Інформація, яка містить відомості про обстеження та категоріювання об'єктів, де циркулює інформація, що становить державну таємницю.
Відомості щодо стану безпеки зв'язку в органах ДПС України, якщо вони не становлять державної таємниці.
Відомості про створення та функціонування комплексних систем захисту інформації, якщо вони не становлять державної таємниці.
Інформація, яка містить відомості про структуру, складові частини, технічні характеристики, ключові дані криптографічних засобів захисту інформації, якщо вони не становлять державної таємниці.
Інформація, яка містить відомості про результати перевірок АІС щодо наявності уразливих місць та усунення виявлених недоліків.
Відомості щодо архітектури корпоративної мережі органів державної податкової служби.
Інформація, яка містить відомості щодо аналізу стану інформаційної безпеки в АІС в органах державної податкової служби України.
2.12.    Відомості про порядок використання, поводження, технічні
характеристики ключових документів до засобів криптографічного захисту
службової інформації.

2.13.    Відомості про криптографічні системи або засоби
криптографічного захисту службової інформації, якщо вони розкривають їх
криптографічну схему (схему захисту, принципи побудови або
криптографічні параметри).
Відомості про номенклатуру, кількість та місця розташування засобів криптографічного захисту службової інформації.
Відомості про номенклатуру, тактико-технічні характеристики засобів криптографічного захисту таємної інформації, якщо ці відомості не становлять державної таємниці.


2.16. Загальні відомості (назва, сфери нормативного регулювання) про відомчі нормативно-правові акти та нормативні документи з питань криптографічного захисту службової та секретної інформації, якщо ці відомості не становлять державної таємниці.

3.    Відомості з питань інформатизації
Відомості про алгоритмічне та програмне забезпечення, що використовується при формуванні реєстраційного номера облікової картки платника податків Державного реєстру фізичних осіб платників податків, власником яких є Державна податкова служба України.
Відомості з питань алгоритму отримання, обробки та зберігання податкової інформації, що реалізовані в автоматизованих інформаційних системах державної податкової служби України.

4.    Робота з особовим складом
4.1.    Особові справи начальницького складу працівників податкової
міліції, слідчих підрозділів, підрозділів внутрішньої безпеки в органах
державної податкової служби, якщо вони не містять секретних відомостей.

4.2.    Відомості, зазначені в атестаційному листі особи начальницького складу.

4.3.    Відомості, зазначені у картці особового обліку начальницького складу.

4.4.    Відомості, зазначені у списку осіб начальницького складу,
включених до резерву кандидатів у довготермінові закордонні відрядження
до дипломатичних установ України іноземних держав.

4.5.    Відомості, зазначені у висновку про направлення осіб
начальницького складу у довготермінові закордонні відрядження до
дипломатичних установ України іноземних держав.

5.    Правоохоронна діяльність
5.1. Відомості про розробку заходів із протидії протиправним та провокаційним діям щодо органів державної податкової служби України, їх працівників у зв'язку з виконанням службових обов'язків та їх близьких родичів, якщо вони не містять державної таємниці.
Відомості щодо планування роботи підрозділів податкової міліції незалежно від періоду проведення, що містять оперативний та профілактичний характер, щодо вчинення правопорушень, якщо вони не містять секретних відомостей.
Відомості з питань оперативно-розшукової діяльності, що надаються за спеціальними запитами правоохоронних органів та органів виконавчої влади, якщо вони не становлять державної таємниці.
5.4.    Інформація про форми і методи оперативно-розшукової діяльності
щодо виявлення податкових злочинів, крім інформації, яку віднесено до
державної таємниці.
Інформація, зібрана у процесі оперативно-розшукової діяльності підрозділів внутрішньої безпеки ДПС України, яку не віднесено до державної таємниці.
Інформація про фізичних та юридичних осіб, яка збирається та передається Державному комітету фінансового моніторингу України у межах Угоди про міжвідомче та інформаційне співробітництво між Державним комітетом фінансового моніторингу України та Державною податковою адміністрацією України від 11.07.06, і відповідно до п. 6 цієї Угоди використовується Державною службою фінансового моніторингу України лише згідно зі статтями 18 та 22 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом».
Матеріали службових розслідувань за фактами надзвичайних подій серед особового складу, перевірок скарг та заяв громадян, пов'язаних із оперативно-розшуковою, службовою діяльністю підрозділів податкової міліції, якщо вони не містять секретних відомостей.
Інформація про норми, організацію і порядок забезпечення, облік та зберігання озброєння у структурних підрозділах податкової міліції органів ДПС України.
Зведені відомості щодо порядку оповіщення особового складу податкової міліції за сигналом „Збір по тривозі '.

Відомості щодо організації та здійснення радіозв'язку у підрозділах податкової міліції (паролі, допуски, схеми зв'язку тощо).
Оперативні матеріали (за областями) щодо впливу криміногенних угрупувань у сфері оподаткування.
5.12.    Інформація, що міститься в документах, які становлять
внутрівідомчу службову кореспонденцію у тих випадках, коли її
розголошення може зашкодити оперативним заходам, розслідуванню чи
дізнанню, запобіганню злочину, репутації та правам інших осіб, порушити право людини на справедливий та об'єктивний судовий розгляд справи, створити загрозу життю або здоров'ю будь-якої особи.
Відомості з питань оперативно-розшукової діяльності, якщо вони не становлять державної таємниці.
Відомості про організацію та розробку заходів підрозділів ДПС України щодо попередження розкрадання державних коштів та ліквідації тіньових фінансових потоків у сфері державних закупівель.
Відомості щодо організації проведення комплексу оперативно-розшукових та перевірочних заходів із відпрацювання підприємств-переможців державних закупівель та ланцюгів їх постачання.
Документи, що становлять внутрівідомчу службову кореспонденцію, якщо вони пов'язані з розробкою напряму та методів діяльності органів ДПС України, процесом прийняття рішень і передують їх прийняттю.
Розширена інформація про суб'єктів господарювання-боржників та суб'єктів господарювання - банкрутів (назва, код, ШБ керівників та засновників), стосовно яких проводяться заходи, направлені на виявлення порушень законодавства та участі у схемах ухилення від сплати податків.
Відомості, що містять інформацію стосовно спеціальних (спеціалізованих) службових автомобілів, закріплених за УОД ГУПМ ДПС України.
5.19.    Відомості з питань організації діяльності слідчих підрозділів
податкової міліції.

6. Охорона державної таємниці та секретне діловодство
Відомості, що не віднесені до державної таємниці, пов'язані з розробкою та здійсненням заходів з охорони державної таємниці в органах ДПС України або виконанням функцій з цих питань та розкривають фактичний стан, наявність недоліків в організації охорони державної таємниці.
Відомості, зазначені у номенклатурі секретних справ, журналах, книгах обліку матеріальних носіїв секретної інформації, а також в актах на їх знищення.
6.3.    Відомості про заходи щодо охорони державної таємниці,
посилення режиму секретності під час прийому іноземних делегацій, груп та
окремих іноземців, звіти про їх виконання.
Відомості про наявність режимних приміщень, місць зберігання матеріальних носіїв секретної інформації, порядок їх охорони та евакуації.
Відомості, що не становлять державної таємниці та містяться в експертних висновках державного експерта з питань таємниць, протоколах експертних комісій при державному експерті з питань таємниць, протоколах та актах експертних комісій з питань таємниць.
Відомості про надання, переоформлення та скасування допуску та доступу до державної таємниці працівникам органів ДПС України.

7. Діяльність з питань запобігання та протидії корупції

7.1. Відомості про розробку та зміст заходів щодо запобігання корупційним правопорушенням та відомості, що розкривають конкретні методи роботи за основними напрямами діяльності підрозділу з питань запобігання та протидії корупції.

7.2. Відомості, зазначені в інформаційно-аналітичних та прогнозних матеріалах щодо діяльності підрозділу з питань запобігання та протидії корупції, розголошення яких може завдати негативних наслідків репутації або правам інших осіб.

8.    Мобілізаційна робота та цивільний захист
Інформація з питань мобілізаційної підготовки, якщо вона не містить державної таємниці.
Відомості про основні показники стану цивільного захисту органів ДПС, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління ДПС України, та їх інженерного захисту.

9.    Несекретне діловодство

Відомості про втрату документів, виробів або інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію і яким присвоюється гриф обмеження доступу «Для службового користування».



27 сентября 2012

Хорольська Хорольська Тема: Хорольська МДПІ інформує
                                    Указ Президента України
                                            №547/2011
 
      Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу          до публічної інформації
 
З метою забезпечення безумовного виконання органами виконавчої влади Закону України «Про доступ до публічної інформації», реалізації конституційного права особи вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію, керуючись частиною другою статті 102 Конституції України, постановляю:
 
1. Кабінету Міністрів України:
 
забезпечувати в установленому порядку здійснення фінансування передбачених Законом України «Про доступ до публічної інформації» заходів, виконуваних розпорядниками інформації, які утримуються за рахунок коштів Державного бюджету України;
затвердити у визначений Законом України «Про доступ до публічної інформації» строк граничні норми витрат на копіювання та друк документів;
підготувати разом із Службою безпеки України та внести на розгляд Верховної Ради України законопроект стосовно вдосконалення законодавчих актів щодо доступу до інформації з обмеженим доступом та відповідальності за порушення таких актів;
запровадити моніторинг виконання органами виконавчої влади Закону України «Про доступ до публічної інформації» та моніторинг судових рішень, прийнятих у зв'язку з порушенням права на одержання публічної інформації, здійснювати в разі потреби підготовку пропозицій щодо вдосконалення названого Закону та вносити їх у встановленому порядку на розгляд Верховної Ради України;
розробити і внести на розгляд Верховної Ради України законопроекти щодо здійснення державного контролю за забезпеченням розпорядниками інформації доступу до публічної інформації;
ужити заходів щодо забезпечення уніфікованого підходу стосовно затвердження органами виконавчої влади інструкцій з питань обліку, зберігання і використання документів та інших матеріальних носіїв, які містять відомості, що становлять службову інформацію.
 
2. Кабінету Міністрів України, центральним органам виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській, Севастопольській міським, районним державним адміністраціям забезпечити безумовне виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації», зокрема:
 
1) розробити і затвердити:
форми запитів на інформацію, які повинні містити стислу інструкцію щодо процедури подання запиту на інформацію, її отримання тощо;
порядок складання, подання запитів в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою);
2) запровадити облік запитів на інформацію;
3) визначити (утворити) спеціальні структурні підрозділи або визначити посадових осіб, які організовуватимуть доступ до публічної інформації, та завдання таких структурних підрозділів або осіб;
4) визначити спеціальні місця для роботи запитувачів із документами, що містять публічну інформацію, їх копіями, обладнати такі місця відповідною оргтехнікою;
5) створити умови для подання письмових запитів громадянами з обмеженими фізичними можливостями;
6) створити з метою доступу до публічної інформації та її збереження систему обліку документів, що знаходяться у відповідних розпорядників інформації і містять публічну інформацію, забезпечити обов'язкову реєстрацію в цій системі таких документів та надання доступу до них за запитами, оприлюднення зазначеної інформації на офіційних веб-сайтах (а в разі їх відсутності – в інший прийнятний для громадян спосіб);
7) забезпечувати своєчасне оприлюднення проектів рішень, що підлягають обговоренню, а також систематичне і оперативне оприлюднення та оновлення інформації про свою діяльність;
8) забезпечити оприлюднення в офіційних друкованих виданнях, на веб-сайтах, інформаційних стендах, в інший прийнятний для громадян спосіб інформації, зазначеної у статті 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації», форм запитів на інформацію;
9) затвердити переліки відомостей, що становлять службову інформацію, та оприлюднити їх в установленому порядку;
10) затвердити інструкції з питань обліку, зберігання і використання документів та інших матеріальних носіїв, які містять відомості, що становлять службову інформацію;
11) вживати заходів щодо унеможливлення несанкціонованого доступу до наявної інформації про особу інших осіб;
12) організувати інформування населення про права громадян, передбачені Законом України «Про доступ до публічної інформації»;
13) забезпечити проведення навчань і підвищення кваліфікації заступників керівників органів виконавчої влади, працівників структурних підрозділів та відповідальних осіб з питань забезпечення доступу до публічної інформації;
         14) сприяти депутатам місцевих рад, громадським організаціям, громадським радам, громадянам у здійсненні громадського контролю за забезпеченням органами виконавчої влади доступу до публічної інформації шляхом проведення громадських слухань, громадської експертизи тощо.
           3. Покласти на керівників центральних і місцевих органів виконавчої влади персональну відповідальність за забезпечення належного виконання відповідними органами вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».
           4. Запропонувати органам місцевого самоврядування вжити заходів щодо забезпечення доступу громадян до публічної інформації.
             5. Цей Указ набирає чинності з дня його опублікування.
 
 
Президент України    Віктор ЯНУКОВИЧ    
5 травня 2011 року

27 сентября 2012

Хорольська Хорольська Тема: Хорольська МДПІ інформує
У зв'язку з набранням чинності Закону України 'Про доступ до публічної інформації', а також забезпечення реалізації права кожного на доступ до інформації, яка знаходиться у володінні Хорольської  міжрайонної державної податкової служби Полтавської області Державної податкової служби  та становить суспільний інтерес, повідомляємо наступне.
Запит до Хорольської  міжрайонної державної податкової служби Полтавської області  Державної податкової служби можна подати:
1) на поштову адресу:
Хорольська міжрайонна державна податкова інспекція Полтавської області Державної податкової служби,
37800, Полтавська обл., м. Хорол, вул. Кременчуцька , 44
 (на конверті вказувати 'Публічна інформація');
2) на електронну адресу: dpi1627@ukr.net;
3) факсом: (05362) 32064;
4) за телефоном (05362) 34879;
5) в усній формі особисто посадовим особам спеціального структурного підрозділу ДПІ, на який покладено функції щодо організації роботи із забезпечення доступу до публічної інформації.
            Запит може бути поданий особисто до структурного підрозділу ДПІ, на який покладено функцію щодо організації роботи із забезпечення доступу до публічної інформації, в робочий час згідно з правилами внутрішнього трудового розпорядку (з понеділка по п’ятницю з 09-00 до 13-00 год. та з 14-00 до 18-15 год. (у п’ятницю – до 17-00 год.)).

27 сентября 2012

Сироватко Олег, пользователь 1ua
Олег Сироватко
Тема: Хорольська МДПІ інформує
Я думаю, дане звернення актуальне для підпрємців не тільки Полтавщини, а й України

3 октября 2011

Хорольська Хорольська Тема: Хорольська МДПІ інформує

Шановні приватні підприємці Хорольського району!

Податкова служба зацікавлена у створенні сприятливих умов для ведення бізнесу для підприємців.

Одним із важливих завдань податкової служби – застерегти приватних підприємців від діяльності в не правовому полі. Тому закликаємо всіх приватних підприємців, вчасно та в повному обсязі сплачуйте податки та збори. А приватні підприємці, які зареєстровані та не здійснюють підприємницьку діяльність і регулярно не подають податкової звітності, зверніться до податкової інспекції із заявою для припинення підприємницької діяльності. Це дасть можливість уникнути передачі справ до судових органів.

3 октября 2011


1


  Закрыть  
  Закрыть